در حال بارگذاری ...

دومین و سومین روز  اجرا های هفتمین جشنواره تئاترمنطقه‌ای  معلولین خلیج فارس  بوشهر

دومین و سومین روز از هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به دبیری فرهاد فیاض بخش برگزار شد.

به گزارش تئاتر بوشهر، نمایش «چند خواب از زندگی بارانی» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی داوود پارسا وطیبه محمدی عنوان اولین نمایشی بود که در دومین روزاز این جشنواره  آغاز در پلاتو استاد صغیری توسط هنرمندان گچساران اجرا شد و پس از آن   نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی  بوعذار در فضای باز تئاتر شهر بوشهر در ساعت 1 صبح توسط هنرمندان اهواز اجرا و در پایان کارگاه آموزشی تئاتر محیطی با تدریس محمد مظفری در پلاتئ استاد صغیری برگزار شد.

«آب را گل نکنیم» به نویسندگی حسین غلامشاهی و کارگردانی حسن سبحانی از میناب، «مانع» به نویسندگی یوسف شکوهی و کارگردانی سکینه صادقیان از فسا، «لیل» به نویسندگی جواد طاهری و کارگردانی هادی محمدی و حمید نصاری از بوشهر، «بازنده» به نویسندگی و کارگردانی مریم طرفی از آبادان، نیز عنوان نمایش هایی هستند که بعدازظهر دومین روز از جشنواره به ترتیب در پلاتو استاد صغیری، فضای باز تئاتر شهر و پلاتو استاد امیری اجرا شدند.

روز سوم از هفتمین جشنواره تئاترمنطقه ای  معلولین خلیج فارس  بوشهر با.نمایش «گوپس. کارات. اوفیش » به نویسندگی هادی امامی مقدم  و کارگردانی هادی امامی مقدم و اشکان امیدوار  در پلاتو استاد امیری  توسط هنرمندان تئاتر مرودشت به روی صحنه رفت.

«کمدی ارتفاعات»به نویسندگی امین طاهری و کارگردانی رسول محمودی از دیّر، «برای خرید پولی نباید داد» به کارگردانی رضا آزاد دریایی از بندرعباس، تئاتر محیطی «زندگی من» به نویسندگی و کارگردانی نرگس نوری از رامهرمز و «قطعه هنرمندان» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی نرگس حاتمی و امرالله جمالی از شیراز عنوان نمایش‌هایی هستند که در ادامه سومین روز از هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس در مجموعه تئاتر شهر بوشهر برگزار شد. در حاشیه روز سوم جشنواره همچنین کارگاه آموزشی «اصول کارگردانی» با تدریس استاد عطاء الله کوپال برگزار شد.

هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به دبیری فرهاد فیاض بخش 24 الی 27 بهمن ماه برگزار شد. 

 




نظرات کاربران